Online munkahelyi mediáció

Mediáció, konfliktuskezelési tréning – Online is! Angolul is!

Az üzleti, munkahelyi kérdések személyes megbeszélésének számos előnye van.
A megértést nagyban segíti, ha látjuk az üzleti partnerünk vagy a kollégánk gesztusait, testbeszédét. A bizalmat erősíti, ha a beszélgetés során egymás szemébe tudunk nézni.
A pandémia alatt ugyanakkor azt is megtapasztaltuk, hogy a videókonferenciás megbeszélések is hatékonyak és néhány kommunikációs, illetve magatartási szabály betartásával az esetleges hátrányok is minimalizálhatók. Igaz ez a mediációra is. Bármennyire is idegenkedtünk korábban az online mediációtól, a pandémia alatt bebizonyosodott, hogy működik és a post covid időkben is van létjogosultsága.

Hogyan működik?

Az online mediációra ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a személyesen tartott mediációra, azzal a különbséggel, hogy a mediáció az online térben – nálam Zoom alkalmazáson keresztül – zajlik.

Milyen esetekben javasolt az online mediációt választani?

Az ügyfelek minden esetben maguk dönthetik el, hogy személyes vagy online mediációt szeretnének.

Az online mediáció előnye, hogy

  • megspórolható az utazási idő, és -költség,
  • nem okoz gondot, ha az egyik vagy mindkét fél külföldön tartózkodik,
  • ha a felek között nagy a feszültség, az online tér ezen feszültség oldásában is segíthet.

Mi szükséges hozzá?

Az ügyfelek részéről alap informatikai felszereltségen és egy nyugodt helyszínen kívül másra nincs is szükség.

„Nem csak ahhoz kell bátorság, hogy az ember kiálljon
és beszéljen, hanem ahhoz is, hogy leüljön
és meghallgassa a másikat.”

Igyon meg velem
egy virtuális kávét!

Az iroda szolgáltatásaival kapcsolatos kérdésekre egy fél órás, ingyenes online kávézás keretében szívesen válaszolok! Kérjen időpontot az info@hanyuhenrietta.hu e-mail címen, vagy küldjön üzenetet az alábbi forma kitöltésével.

[super_form id="550"]